Cartoon Network l-a ajutat pe Moş Crăciun
În luna decembrie a anului trecut, postul de televiziune Cartoon Network a lansat în premieră o campanie umanitară la care au putut lua parte copii din toată ţara. Punctele obţinute de aceştia la jocurile de pe site-ul www.CartoonNetwork.ro au fost transformate în cadouri pentru copiii nevoiaşi. Jucătorii care au obţinut cele mai multe puncte, dăruind astfel cele mai multe cadouri, au primit, la rândul lor, premii de la Cartoon Network.
Lansată sub sloganul Bucuria de a dărui este la fel de mare ca bucuria de a primi, campania a atras în număr mare fanii pe site-ul www.CartoonNetwork.ro, care a înregistrat 12 milioane de afişări în ultima lună a anului 2013. Copiii au jucat aproape 14.000 de jocuri, iar peste 3.000 de cadouri au fost distribuite de Crăciun tuturor copiilor care beneficiază de măsuri de protecţie socială, aflaţi în grija Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului din sectorul 5 al capitalei.
Campania de Crăciun a fost mediatizată pe postul de televiziune Cartoon Network, online şi outdoor şi s-a bucurat de susţinere şi sponsorizare din partea magazinelor Noriel, Haribo, Dragoni.ro, Editura Media Service Zawada, Chipita, Editura RAO şi Getica OOH.
„Ne-am dorit să îi încurajăm pe copii să fie generoşi, dându-le ocazia să se convingă singuri că distracţia este la fel de mare atunci când dăruiesc, ca atunci când primesc. Rezultatele extraordinare ne încurajează să continuăm acest proiect pe parcursul anului, astfel că le vom da din nou ocazia copiilor să fie generoşi, chiar în prima parte a anului 2014. Cartoon Network pregăteşte o serie de evenimente în câteva oraşe din ţară, iar detaliile vor fi dezvăluite în curând pe site”, spune Andreea Spasova, Marketing & PR Manager Turner Broadcasting System pentru România, Rusia, Bulgaria şi Ţările balcanice.