Cartoon Network Enterprises va opera direct în Europa Centrală şi de Est, inclusiv în România
Responsabilă pentru partea de licenţiere va fi Dorota Pawłowska, Senior Licensing Manager pentru Europa Centrală şi de Est, care îi va raporta lui Johanne Broadfield, vicepreşedinte CN Enterprises pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Conform sursei citate, Cartoon Network reprezintă o parte importantă a Turner Broadcasting System, cu o creştere consistentă în investiţiile pentru producţia de seriale originale.
Pentru o abordare integrată a pieţei, Cartoon Network va gestiona direct toate relaţiile cu retailerii şi companiile licenţiate. Până acum, relaţiile au fost întreţinute de European Licensing Company, care s-a ocupat exclusiv de licensing şi merchandising pentru proprietăţile Cartoon Network în Europa Centrală şi de Est (Polonia, Ungaria, Cehia, Slovacia, România, Bulgaria şi Balcani).
Potrivit comunicatului, gestionarea directă a propriilor creaţii, de la dezvoltarea seriei până la produsul de pe rafturile magazinelor, reprezintă un model mult mai convenabil de afaceri atât pentru Cartoon Network, cât şi pentru partenerii săi.
Obiectivele noii structuri sunt de a poziţiona mai eficient producţia proprie pe piaţa Europei Centrale şi de Est, de a atrage parteneri de top pentru a dezvolta produse de calitate, precum şi de a consolida creativitatea şi de a construi programe integrate, care să aibă un real impact asupra vânzărilor. Obiectivele au evoluat ca rezultat al dezvoltării consistente a biroului regional local şi o investiţie treptată în regiune, se mai spune în comunicat.
„Printr-o structură flexibilă, Cartoon Network Enterprises va lucra îndeaproape cu toţi partenerii, pentru a oferi cel mai bun suport şi servicii de calitate. În plus, Cartoon Network Enterprises va putea oferi partenerilor săi un pachet 360. Prin coordonarea cu departamentele de marketing si vânzări, partenerii vor avea posibilitatea de a participa la evenimente sau pot beneficia de promoţii special şi activităţi ad-hoc”, se arată în acelaşi comunicat.
Conform sursei citate, mulţi ani, Cartoon Network a fost un lider de necontestat în rândul băieţilor cu vârste cuprinse între 4-15 ani. Cota de piaţă pentru această grupă de vârstă este acum de 17,2%. Postul a continuat să îşi consolideze poziţia în rândul canalelor pentru copii – cota sa de piaţă a crescut cu 30% faţă de anul trecut, atingând valoarea de 12,8% în luna mai a acestui an. Conform studiului de cercetare intern, Brand Tracker 2015, 98% dintre copiii români cunosc brandul Cartoon Network.
Turner Broadcasting System International operează în prezent branduri precum CNN, TNT, Cartoon Network şi Turner Classic Movies, dar şi reţele în America Latină, Europa, Orientul Mijlociu şi Africa şi Asia Pacific. TBS face parte din grupul Time Warner, alături de Warner Bros. şi HBO şi operează 160 de televiziuni, 33 de branduri în 37 de limbi, în mai mult de 200 de ţări.
La nivel local, TBS operează 46 de televiziuni, în 13 limbi, în 38 de ţări din Asia Pacific; 74 de televiziuni, în 23 de limbi, în 124 de ţări din EMEA şi 49 de televiziuni, în 3 limbi, în 44 de ţări din America Latină.
Sursa: MEDIAFAX