Caravana Amway pentru prima dată în Braşov!
Evenimentul s-a desfăşurat la Hotelul Aro Palace şi este primul dintr-o serie de evenimente prin care Amway doreşte să prezinte publicului larg compania, produsele şi proiectele sale, precum şi oportunităţi unice de afaceri.
În cadrul caravanei din Braşov, specialiştii Amway au oferit participanţilor demonstraţii şi testări de produse concepute cu ajutorul celor mai recente cercetări şi tehnologii, având la bază ingrediente unice. De asemenea, cei prezenţi au avut ocazia să descopere excelente oportunităţi de carieră şi de construire a unei afaceri proprii.
”Amway România a devenit un exemplu în industria vânzărilor directe prin angajamentul asumat de a oferi celor din jur o viaţă mai bună zi de zi. Noi susţinem oamenii în drumul lor de a deveni antreprenori de elită atât pe plan profesional, cât şi personal, oferindu-le accesul la produse de cea mai bună calitate, oportunităţi de afaceri şi traininguri pentru a-şi construi propria afacere, asemenea celor 3 milioane de Întreprinzători Privaţi din peste 100 de ţări”, a declarat Ioana Enache, Director General Amway România.
În prezent, Amway România oferă clienţilor săi, prin intermediul celor 40.000 de Întreprinzători Independenţi, peste 450 de produse de înaltă calitate dintre categoriile frumuseţe, nutriţie şi îngrijirea locuinţei, toate bazate pe investiţii semnificative în domeniul cercetării ştiinţifice, totul pentru a garanta 100% satisfacţia clienţilor. Produsele cosmetice şi de îngrijire personală de la Amway reprezintă gama cu cele mai mari vânzări, 41% din volumul total, gama de sănătate şi nutriţie înregistrează un procent de 26%, iar segmentul de produse pentru îngrijirea locuinţei şi-a menţinut un procent important din cifra de afaceri Amway de 33%.
Pe lângă activităţile sale comerciale, Amway continuă să aloce în fiecare an fonduri pentru a susţine comunitatea din care face parte. Campania pentru copii ”ONE by ONE” lansată în anul 2003 la nivel mondial a reuşit să aducă o schimbare pozitivă în viaţa a 10 milioane de copii din întreaga lume, prin strângerea unor fonduri în valoare de 190 milioane USD şi dedicarea a 2.7 milioane de ore de voluntariat.
În România, Amway a oferit sprijin pentru diferite instituţii şi organizaţii non-profit. Unul din parteneriatele cele mai importante şi de lungă durată a fost cel cu UNICEF, pentru implementarea proiectului „Spital prieten al copilului”, care promovează alăptarea la sân încă din maternitate, oferind un mediu prietenos mamei şi copilului, şi instruirea personalului din spitale în acest sens.
Grija faţă de mediul înconjurător a fost şi este permanent în atenţia companiei, manifestată prin furnizarea unor produse ce au la bază ingrediente active obţinute din natură fără a afecta mediul înconjurător şi care oferă în acelaşi timp performanţe excelente.
Produsele Amway sunt sigure pentru oameni şi prietenoase cu mediul, după cum demonstrează certificările independente: A.I.S.E – Asociaţia Internaţională din Europa pentru Săpunuri, Detergenţi şi Produse de Îngrijire a locuinţei; programul Design pentru Mediu (DfE) al Agenţiei pentru Protecţie a Mediului (EPA) din SUA.