Campari Red Passion – un exercițiu de personalitate
Campari a abordat un alt fel de comunicare pentru a transmite valorile brand-ului, iar evenimentul și-a propus – și a reușit – sa dea viața pasiunii pentru arta în toate formele ei, într-un exercițiu de personalitate al unui brand ce comunica pasiune, unicitate și avantgardism.
Principiul „afara e vopsit gardul, inuntru – leopardul” a functionat de aceasta data invers. O cladire in paragina, in prag de a fi demolata, ascunde in interior o adevarata petrecere „high level”, intr-un univers suprarealist creat de Ducu Darie, un loc uitat, însa redescoperit în ultimul moment, pentru care timpul este irelevant.
O simbioza perfecta între muzica simfonica live și muzica electronica, o soprana eliberata dintr-un adevarat cocoon, o poveste de dragoste dintr-o piesa de balet într-o cutie muzicala, o petrecere la care maslina verde din martini dry a fost inlocuita cu zmeura in campari cocktails.
Pictori care creeaza cel mai important tablou al vieții lor artistice, lampadarele vii ce se înalța pentru a ilumina acest loc ireal, „Grandina”, un loc în care stresul nu are ce cauta și în care muzica, sunetele naturii și simularea celor celor patru momente ale zilei sunt doar câteva dintre elementele menite sa induca o stare de liniște sufleteasca.
Si cum un eveniment cu staif nu poate omite prezenta unor manechine pe un catwalk improvizat intr-un mini fashion show, designerul Adrian Oianu si-a prezentat colectia intr-un decor Campari Red Passion, aducand in prim plan unicitatea ființei umane și dubla personalitate a acesteia, prin alegerea unor perechi de gemeni a caror ținute au fost special create în stiluri aflate la poli opuși.
„Potențialul brand-ului Campari permite cele mai originale idei creative. A fost un eveniment în care Campari a comunicat prin intermediul artelor diversele laturi ale personalitații sale. Pe scurt, evenimentul în sine a fost un exercițiu de personalitate al unui brand avangardist într-un cadru inedit, în care fiecare detaliu a beneficiat de implicare emoționala”, a declarat Alina Comanescu, Brand Manager Cristalex.
Conceptul va fi urmat, la sfârșitul anului 2006 și pe tot parcursul anului 2007, de o serie de evenimente care vor continua sa creioneze în diverse spații universul Campari.
Raluca Iorga