CAMPANIE IMPRESIONANTĂ. Trustul Gândul și partenerii săi s-au alăturat lui Moș Crăciun și anul acesta!
Trustul Gândul și partenerii săi s-au alăturat lui Moș Crăciun și anul acesta, pentru a aduce bucurie în numeroase case din România.
”Ca în fiecare an, Trustul de presă GÂNDUL i s-a alăturat lui Moș Crăciun pentru a aduce o mângâiere în casele unor români aflați în dificultate. Cu sprijinul partenerilor, ne-am străduit să urmăm și de această dată motto-ul campaniei noastre, >
În schimb, am fost întâmpinați cu emoții puternice, cu zâmbete curate și cu lacrimile de fericire ale unor copilași pentru care speranța nu a încetat să existe” a declarat Adrian Artene, directorul editorial al Grupului de presă GÂNDUL.
În cadrul campaniei au fost distribuite 850 de kilograme de alimente (ulei, zahăr, făină, mălai etc.), 2.500 de jucării, 1.000 de cutii cu dulciuri Alka, 300 de produse pentru gospodărie, 1.200 de cutii cu cereale și produse Nestle.
Și anul trecut trustul Gândul a desfășurat o campanie pentru copiii săraci, în prag de Crăciun, distribuind cadouri și pachete cu alimente și jucării, produse farmaceutice și bani unui număr de 93 de familii nevoiașe. Atunci, pachetele au plecat spre 30 familii din Călărași (sat Dorobanțu, Ștefan cel Mare, Dragalina), 18 familii în Cernavoda, 40 familii în Arges ( 20 bătrâni și 20 copii), 5 familii (Rahova, Militari, Dâmbovița, Mihăilești), 3 familii Cosmești.
Partenerii GÂNDUL de anul acesta au fost eMAG, Alka, Nestle, Băneasa, CORA și Klintensiv.
Grupul Gândul este singurul grup de presă din top 3 companii de presă online din România cu capital 100% românesc și cuprinde publicațiile gandul.ro, cancan.ro, prosport.ro, promotor.ro, csid.ro, descoperă.ro, go4it.ro, verdict.ro, ciao.ro, apropotv.ro, go4games.ro, raziculacrimi.ro și viitorulromaniei.ro.
CITEȘTE ȘI: Gândul.ro lansează ‘’Top 5 evenimente economice ale săptămânii’’, realizat de analistul Petrișor Peiu
Foto: Gândul