Ne intorceam de la Sighisoara. Lapovita, noapte, Posada. Vad bucati de plastic pe dreapta. Apas hotarat frana. Din pacate aveam dreptate. Un seria 5 a derapat, a rupt balustrada aia metalica de protectie de tot, a smuls si-un gard si… tot nu s-a oprit. (…) S-a oprit cu laterala intr-un stalp, ramanand jumatate suspendata deasupra golului din dreapta. Se sprijinea cu laterala dreapta in stalp, era cu rotile din fata in aer, cu burta pe balustrada metalica si de la jumatate spre spate era suspendata in afara soselei, deasupra golului. Din momentul respectiv am intrat pe pilot automat, ca doar n-am facut de nebun cursul de prim ajutor organizat de Serviciul de Ambulanta Bucuresti”, a acris Cabral pe blogul personal.
„Noi am ajuns acolo la cateva zeci de secunde dupa ce s-a intamplat. In primul rand trebuia securizat locul, sa nu mai primim musafiri nepoftiti. Am luat triunghiul reflectorizant si l-am pus in spatele masinii. In masina fusesera patru persoane. Doua doamne si doi barbati. Una dintre doamne, cea mai tanara, plina de sange, se misca pe langa masina. Era in soc, dar incerca sa comunice, deci era bine.
Am luat-o din drum si-am dus-o pe margine, la lumina, sa-i vad rana de la cap. Era o rana superficiala, de scalp, care dadea semne ca se coaguleaza. In masina, insa, in dreptul locului unde masina se lovise de stalp, usa dreapta spate, era barbatul celalalt, mai in varsta. Parea lovit, nu se putea misca, avea si o carja in mana si se uita neputincios catre ceilalti, sa-l scoata din masina. Am incercat sa vad daca masina, in pozitia aia ciudata in care era, avea sanse sa cada in rapa, sau daca e incotopenita bine in stalp. Parca nu se misca, am decis sa risc. Am pus un genunchi pe bancheta din spate si…” a mai scris Cabral fara a termina de scris ceea ce a urmat.