Britanicul de 600 CP
Bentley Continental GT Speed continua linia de succes a coupeului GT. Partea frontala a lui GT Speed este dominata de priza frontala mai mare decât cea a modelului normal, pentru a se asigura volumul de aer necesar propulsorului W12 de 6 litri, care acum dezvolta nu mai puțin de 600 CP. Din punct de vedere al exteriorului, diferențele dintre coupe și GT Speed sunt foarte mici, jantele fiind singurul lucru vizibil, având o dimensiune de 20″, fața de numai 19″ la modelul normal.
Diferenața majora între cele doua este la capitolul motorizare. Deși sunt echipate cu același motor, din punct de vedere al arhitecturii și capacitații cilindrice, Bentley Continental GT Speed dispune de un surplus de 40 CP. Artificiile tehnice care au facut posibil ca „monstrul” de 6 litri sa dezvolte 600 CP sunt: utilizarea unor pistoane noi, care sa suporte presiunile ridicate din camera de ardere, precum și recalibrarea sistemului de managenent al motorului. Grație tracțiunii integrale și a cutiee automate cu 6 trepte de viteza, propulsorul ridica acul vitezometrului de la 0 la 100 km/h în 4,3 secunde, iar viteza de top este de 326 km/h.
La capitolul habitaclu/dotari putem menționa ca unele dotari opționale pentru Continental GT sunt standard pentru GT Speed. Diferite sortimente de furnir, pedalier din aluminiu, schimbator de viteze sport cromat, jante de 20″, iar lista poate continua. Din lista de opționale exclusiviste amintim vopseaua speciala a exteriorului, conform cu cerințele clientului, noi sortimente de furnir premium (din esențe rare), consola centrala „îmbracata” în aluminiu, volan din lemn, multifuncțional și cu patru spițe sau frâne ceramice.
Prețul acestei bijuterii nu a fost comunicat , dar la acest nivel diferența de preț dintre GT Coupe și GT Speed este irelevanta.