Criticile cu privire la aceste noi reglementari din partea
Uniunii Europene (UE) nu au intarziat sa apara din partea unor
site-uri precum eBay sau Amazon. Acestia sustin ca normele
restrictioneaza alegerea consumatorului de achizitie a unui
produs.
In acest fel, dupa noile norme UE, Comisia Europeana va
monitoriza mai bine situatia.
Reprezentantii comisiei au spus ca aceste reglementari vor oferi
retailerilor posibilitatea de a-s alege distribuitorii in
functie de calitatea cu care acestia prezinta produsele, fie
ele online sau nu. Astfel, proprietarii de branduri pot refuza
contractual cu un distribuitor daca acesta nu detine un magazin
fizic.
Marile branduri de lux se plang de multa vreme ca de multe ori
distribuitorii oportunisti profita de pe urma campaniilor de
marketing
initiate de branduri pentru a-si promova produsele, fara a
plati niciun ban.
Citeste mai multe detalii despre
Brandurile de lux ar putea sa nu-si mai vanda produsele online!, pe
incont.ro