Brandul Jessica Simpson valoreaza 400 de milioane de dolari
Criza economica nu a afectat-o pe cantareata Jessica Simpson, din contra, afacerile merg inainte.
Intr-un interviu acordat revistei Vanity Fair, Jessica declara ca brandul ei valoreaza, in prezent, 400 de milioane de dolari.
Tot ea spune ca divortul de Nick Lacey nu a doborat-o, ci a avut toata puterea sa mearga inainte in cariera muzicala si in afacerile de familie.
"Colectia Jessica Simpson face 400 de milioane de dolari. Mama mea este cat se poate de creativa si impreuna facem o echipa buna. Sute de oameni lucreaza pentru acest brand, dar nimic nu ajunge la final fara ca noi sa ne dam ultima parere. Este frumos, dar cere eforturi mari. Ce este uimitor pe aceasta recesiune, este faptul ca, nu stiu cum, afacerile sunt in crestere", declara Jessica.
Intrebata de reporteri cum se resimte dupa divort, ea dezvaluie ca are moralul sus si ca a invatat ce inseamna o casatorie, ce este dragostea, ce inseamna obligatia…
Tot ea vorbeste despre rautatile mass-mediei care au facut-o mai puternica, deoarece a invatat cum sa faca fata criticilor.
Jessica Simpson are o noua relatie si incearca sa-si protejeze partenerul, nelasand presa sa cunoasca toate amanuntele si intimitatile lor. Noul ei iubit este fotablistul Tomy Romo, pe care il asteapta cuminte dupa fiecare meci.