Brandul de pe haina îl face pe om
Coșuri de 3 puncte, costume de 5 stele. Levi Strauss & Co s-a oferit sa-i îmbrace pe toți cei 450 de jucatori din NBA cu haine business-casual, de la pantaloni la camașa, pantofi și șosete, totul pentru aproape jumatate de milion de dolari. La randul ei, Joseph Abboud, firma recunoscuta pentru costumele ultrascumpe pe care le produce, a trimis o scrisoare catre 100 de jucatori proaspat intrați în NBA, propunandu-le un barter: ei dau hainele gratis, jucatorii nu trebuie decat sa le poarte o anumita perioada. Chiar și casa de moda italiana Valentino i-a contactat pe baschetbaliști, cu același gand.
Cu siguranța, Liga e încantata de raspunsul pe care l-a primit codul vestimentar obligatoriu pentru baschetbaliști, intrat în vigoare luna trecuta. Printre altele, acest cod interzice acum ochelarii de soare, blugii, puloverele „aruncate” pe spate, șepcile, pana și bijuteriile masive, care erau accesoriile preferate de starurile NBA. în încercarea de a-și reface imaginea, dupa încaierarea din Detroit, de anul trecut, între fani și jucatori, NBA vrea acum ca jucatorii care nu joaca, dar sunt prezenți la meci, sa poarte costume, pentru a sublinia apartenența lor la Liga.
Controversa: purtam gratis costumele lor sau le cerem și bani? La scut timp dupa ce decizia aplicarii codului vestimentar a fost anunțata, Marcus Camby, jucator al Denver Nuggets, care caștiga în jur de 8 milioane de dolari pe an, a ridicat o chestiune de bun simț. El a susținut ca baschetbaliștii din NBA ar trebui sa primeasca niște bani în plus pentru faptul ca poarta hainele anumitor firme. Cei din conducerea Ligii l-au criticat, dar asta nu i-a împiedicat pe unii chiar jucatori sa-și rezolve personal contractele cu firmele de îmbracaminte, urmand sa aleaga ei daca cer și bani pentru hainele pe care le poarta.
Citește totul despre brandul de pe haine numai în