Brad Pitt a luat exemplul bunului său prieten George Clooney, starul reclamelor brandului Nespresso, şi a devenit ambasadorul oficial al producătorului italian de automate de cafea De’ Longhi
„Pentru mine, cafeaua nu este doar o băutură. Creează conexiuni, îți permite să sculptezi un moment; să faci o pauză și să te bucuri de el”, a spus starul, pentru People.
Actorul, în vârstă de 57 de ani, câștigător de Oscar, face echipă cu De’Longhi, brand cunoscut pentru espressoarele de lux, pentru prima campanie internațională „Perfetto” a companiei.
În noua reclamă De’Longhi, telespectatorii aruncă o privire asupra unei zile obișnuite a vedetei, care se duce personal să ia boabele de cafea, merge cu motocicleta de-a lungul coastei Californiei și face un popas la benzinărie înainte de a se întoarce acasă și să se relaxeze cu un cappuccino perfect preparat acasă.
„Atenția la detalii a lui De’Longhi mă face să apreciez și mai mult marca. Acest tip de atenție este o valoare distinctivă a designului italian – modul în care proiectează ceva pentru oamenii care urmează să-l experimenteze: anumite detalii care s-ar putea să nu fie imediat evidente, dar până la urmă au un efect profund asupra ta și a vieții tale „, a spus Brad Pitt, un amator de design și arhitectură.
Împreună cu Brad Pitt și Damien Chazelle, campania (care va a fost lansată pe 2 septembrie) este și opera lui Linus Sandgren și a compozitorului Justin Hurwitz, care au lucrat împreună la „La La Land„.
Foto: De’Longhi
CITEȘTE ȘI: Kate Winslet a devenit imaginea L’Oréal Paris (GALERIE FOTO)