BMW Premium Perfection 2004

03 05. 2004, 15:59
Intrebare: care este cea mai buna modalitate de a intelege filosofia unei marci si de a cunoaste performantele unui model? Raspuns: un drive-test efectuat personal, care sa elimine parerile subiective. Daca mai exista si cateva jaloane si instructori de pilotaj, automat lucrurile devin mai

Intrebare: care este cea mai buna modalitate de a intelege filosofia unei marci si de a cunoaste performantele unui model? Raspuns: un drive-test efectuat personal, care sa elimine parerile subiective. Daca mai exista si cateva jaloane si instructori de pilotaj, automat lucrurile devin mai interesante.

Traditionalul eveniment organizat de Automobile Bavaria, importator general BMW pentru Romania, a demarat la sfarsitul saptamanii trecute pe una dintre pistele Aeroportului Baneasa. Aici au fost prezenti reprezentantii celor mai importante publicatii de profil si cotidiene, atmosfera caniculara fiind incinsa de catre cele 12 modele bavareze disponibile pentru teste si prezenta unui instructor al scolii de pilotaj BMW FahrerTraining.

„Premium Perfection” este numele ales pentru 2004 si reprezinta o continuare fireasca a evenimentelor din anii trecuti. Manifestarea vizeaza, pe langa familiarizarea clientilor cu produsele premium al marcii bavareze, si intelegerea filosofiei BMW. Dupa Bucuresti (30 aprilie), caravana viziteaza si alte orase importante din tara: Tg-Mures (3 mai), Cluj (5 mai), Arad (7 mai), Timisoara (8-9 mai), Constanta (13 mai), Iasi (15 mai), Bacau (16 mai) si Brasov (18 mai). Pe toata durata manifestarii, testele vor avea loc pe aeroporturile fiecarui oras gazda, in cazul Brasovului participantii urmand sa se convinga de calitatile dinamice pe drumul national Brasov-Predeal.

Si in acest an va fi organizat un Active Drive Center unde invitatii vor putea experimenta „pe viu” caracteristicile modelelor prezente sub indrumarea unor instructori profesionisti. Acestia vor insista asupra conceptului „BMW Dynamic Drive”, simuland situatiile limita ce pot aparea in traficul cotidian cu fiecare dintre cele 12 automobile disponibile: 318d, 330i, 330xi, M3 coupe, M3 cabrio, 530i, 530d, 645Ci, 760 Li, Z4, X3 si X5.

„Am fost intotdeauna interesati sa fim aproape de clientul nostru”, declara Ciprian Bercea, Director Marketing Automobile Bavaria referindu-se la oportunitatea organizarii unui astfel de eveniment in fiecare an. „Dorinta noastra se materializeaza acum prin acest Premium Perfection 2004, precum si prin celelalte evenimente de mare amploare care vor urma”.

Autoshow