Black Eyed Peas concerteaza la București pe 15 septembrie
Formația de hip-hop Black Eyed Peas va concerta la București pe 15 septembrie, în cadrul unui turneu mondial intitulat „Pepsi Black Blue and You”, informeaza un comunicat remis MEDIAFAX.
Turneul va cuprinde concerte Black Eyed Peas în 13 țari din toata lumea.
Trupa este câștigatoare a trei premii Grammy și de câțiva ani se bucura de succes pe plan internațional, vânzând pente 20 de milioane de albume în întreaga lume.
Bazele formației au fost puse în 1988, când will.i.am (pe numele adevarat William James Adams Jr.) și apl.de.ap (Allan Pineda) au început sa cânte rap împreuna în zona Los Angeles. Cei doi au semnat cu casa de discuri Ruthless Records (condusa de Eazy-E). Împreuna cu un alt prieten, Dante Santiago, au format un trio intitulat Atban Klann. Albumul lor de debut, „Grass Roots”, nu a mai fost lansat, deoarece casa de discuri a considerat ca muzica formației abordeaza teme sociale care nu ar prinde pe piața. Dupa ce Eazy-E a murit de SIDA în 1995, Atban Klann și-a schimbat numele în Black Eyed Peas și l-a înlocuit pe Santiago cu un alt cântareț, Taboo (Jaime Gomez).
În 1996, aceștia au produs piesa „That’s Right” pentru un album de hip-hop al lui Brian Austin Green. Mai târziu, ei au început sa o foloseasca pe Kim Hill ca solista.
Formația a semnat apoi un contract cu Interscope Records și în 1998 a lansat albumul „Behind the Front”. Cel de-al doilea album al lor, „Bridging the Gap”, a fost lansat în 2000, cuprinzând o piesa realizata în colaborare cu Macy Gray, intitulata „Request + Line”.
Însa, albumul cu care aceștia s-au afirmat pe piața internaționala a venit în 2003 – „Elephunk”. A fost primul material al trupei pe care a evoluat ca solista vocala Stacy „Fergie” Ferguson. Ea a înlocuit-o pe Kim Hill, care parasise trupa în 2000, Fergie devenind membra cu drepturi depline a trupei.
Urmatorul material cu ecou internațional a fost „Monkey Business”, lansat în 2005, și care a inclus hituri precum „Don’t Phunk with My Heart”, „My Humps”, urmat de single-ul „Pump It”.
În prezent, trupa lucreaza la urmatorul album, „From Roots To Fruits” și a carui lansare a fost programata pentru sfârșitul acestui an.
Turneul „Pepsi Black Blue and You” face parte dintr-o inițiativa menita sa aduca fanii mai aproape de vedetele internaționale. Campania de comunicare Pepsi este modelata pe interacțiunea și pe dialogul activ dintre brand și consumatori, aceștia primind „acces total” la una dintre cele mai cunoscute formații din lume. Cei de la The Black Eyed Peas vor reprezenta imaginea Pepsi în mai multe campanii ce vor fi realizate în anii 2007 și 2008.
Potrivit lui Calin Clej, CSD Marketing Manager PepsiCo România, cei de la The Black Eyed Peas „au venit cu ideea de a lasa consumatorii sa conduca campania, încurajându-i sa contribuie în mod creativ înca de la declanșarea ei”.
În cadrul campaniei, cei de la The Black Eyed Peas au participat activ la crearea temei sonore și a reclamei TV, au adaugat stilul lor unic ambalajelor Pepsi, creând trei noi etichete Pepsi, și au planificat turneul special „Pepsi Black Blue and You”.
Biletele pentru concertul trupei Black Eyed Peas, care va avea loc la București, pe 15 septembrie, au prețul unic de 100 de lei, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanți ai Fundației Phoenix, organizatorii evenimentului.
De asemenea, locul de desfașurare al evenimentului a fost stabilit la Arenele Romane. Biletele pot fi cumparate online, de pe www.bilet.ro.
Concertul Black Eyed Peas din România face parte dintr-un turneu mondial intitulat „Pepsi Black Blue and You” și va fi deschis cu un recital al trupei Simplu.
Trupa Black Eyed Peas este câștigatoare a trei premii Grammy și de câțiva ani se bucura de succes pe plan internațional, vânzând peste 20 de milioane de albume în întreaga lume.
În prezent, trupa lucreaza la urmatorul album, „From Roots To Fruits”, a carui lansare este programata pentru sfârșitul acestui an.
Turneul „Pepsi Black Blue and You” face parte dintr-o inițiativa menita sa aduca fanii mai aproape de vedetele internaționale. Cei de la The Black Eyed Peas vor reprezenta imaginea Pepsi în mai multe campanii ce vor fi realizate în anii 2007 și 2008.
Mediafax Rețeaua Bilet.ro, unicul distribuitor al biletelor la concertul The Black Eyed Peas, a anunțat marti – 11 septembrrie, ca stocul biletelor puse în vânzare pentru acest eveniment este aproape de epuizare.
Biletele au fost disponibile atât prin platforma on-line Bilet.ro, cât și în punctele de vânzare ale rețelei Bilet.ro – Magazinele Flanco, Flanco World, Flamingo Computers, magazinul Muzica, Music Shop, Sala Polivalenta și Librariile Libris.
Turneul „Pepsi Black Blue and You” din care face parte și concertul susținut de The Black Eyed Peas în București, îi va purta pe artiști în 13 țari din toata lumea. Evenimentul este organizat de Fundația Phoenix și va avea loc pe data de 15 septembrie 2007 la Arenele Romane, începând cu ora 20.00.
„Suntem deosebit de mândri ca am putut contribui la realizarea acestui proiect de amploare și ca am reușit sa aducem zâmbetul pe buzele fanilor The Black Eyed Peas. Ne bucura în aceeași masura, încrederea pe care ne-au acordat-o partenerii noștri de la Fundația Phoenix, Rețeaua Bilet.ro fiind singura companie distribuitoare a biletelor la acest eveniment.” a declarat George Weiner, CEO Rețeaua Bilet.ro.
Rețeaua Bilet.ro, liderul pieței de ticketing, ofera bilete la cele mai importante evenimente, atât din România, cât și din strainatate, aparținând unor segmente diferite: de la sport pâna la concerte, expoziții și galerii de arta.