Bild, cel mai citit cotidian german, își lansează propriul post TV
Bild, cel mai citit cotidian german, deținut de grupul media Axel Springer, îşi va lansa propriul post TV, în încercarea de a se impune în sectorul profitabil al conţinuturilor video difuzate în direct.
Într-un comunicat emis de grupul media se arată că proiectul va fi lansat înainte de alegerile legislative din 26 septembrie, în urma cărora va fi desemnat un succesor al Angelei Merkel, actualul cancelar al Germaniei.
Noul post TV ar trebui să fie disponibil cu precădere prin cablu, satelit şi pe internet, informează Agerpres. Acesta va avea emisiuni în direct și va difuza documentare, reportaje și alte materiale. Linia editorială va fi similară formatului print: „politică, sport, celebrităţi şi fapt divers”, au precizat reprezentanţii Axel Springer.
Orientat în special pe fapt divers şi ştiri şocante, Bild este cel mai citit cotidian din Germania, o ţară cu o populaţie de 83 de milioane de locuitori. În prezent are un tiraj zilnic de aproape 1,7 milioane de exemplare, o cifră care este, însă, în scădere puternică comparativ cu acum câțiva ani. Pentru a contracara fenomenul din print, grupul german a investit foarte mult în divizia online şi multimedia. Conţinuturile video în direct reprezintă unul dintre atuurile cotidianului, un serviciu de live stream funcționând pe site-ul Bild, timp de mai multe ore pe zi.
Recent, Bild a fost subiectul unor controverse, după ce redactorul-şef Julian Reichelt a fost acuzat de mai multe angajate de hărţuire morală şi abuz de autoritate, fapte pe care acesta le-a negat. După ce a fost suspendat, la începutul lunii martie, el şi-a reluat prerogativele două săptămâni mai târziu, dar lucrează în tandem cu Alexandra Wurzbach.
CITEȘTE ȘI: Scandalul care a dus la închiderea tabloidului News of the World devine subiect de serial
Meghan Markle a câștigat procesul intentat tabloidului britanic The Mail On Sunday
Când vedetele apar în posturi scandaloase în tabloide!
Foto: Profimedia Images