Inca 10 nume au fost confirmate pentru faimosul festival din luna iulie: E.M.I.L., Veritasaga, The MOOoD, Dekadens si Aron (Romania), Shangri La (Bulgaria) si Santogold (SUA), Neo (Ungaria), respectiv Thunderstorm (Romania) si Wisdom (Ungaria), la AFTERSHOCK.
Organizatorii au promis inca 3 surpize ce vor fi anuntate zilele urmatoare.
Pana la momentul cu pricina, acestia au anuntat preturile si harta locatiei.
Ceilalti artisti confirmati de catre Emag!c sunt Alanis Morissette, Cypress Hill, UNKLE, Kaiser Chiefs, Manic Street Preachers, Stereophonics, Nelly Furtado, Manu Chao, Roisin Murphy (Moloko), Sunrise Avenue, Nouvelle Vague, Judas Priest si Primal Fear.
Cat trebuie sa scoti din buzunar pentru concert:
– Biletele de o zi (4, 5 sau 6 iulie) costa 90 lei in pre-sale si 110 lei la intrare
– Biletele pentru AFTERSHOCK (11 iulie) costa 75 lei in pre-sale si 90 lei la intrare.
– Abonamentele de trei zile (4, 5 si 6 iulie) sunt in numar limitat si costa 240 de lei, fiind disponibile doar in pre-sale.
– Biletele VIP sunt in numar limitat, fiind valabile numai pentru o singura zi de festival si au pretul de 350 lei pentru 4, 5 sau 6 iulie, respectiv 185 lei, 135 lei sau 115 lei pentru AFTERSHOCK (11 iulie).
Artistii care vor canta anul acesta in cadrul celui mai mare festival din romania au costat 2 milioane de euro. Organizatorii au mentionat ca productia a mai facut o gaura in buget de inca un milion de euro.
VEZI "Manu Chao – Me gustas tu":
B’estfest in cifre!
• 4 zile de festival: 3 x B’ESTFEST + 1 x AFTERSHOCK!
• 20 zile de amenajare si dezafectare
• 4 scene
• 48 de ore de muzica
• 36 de nume pe afis!
• artisti din 12 tari: Romania, Bulgaria, Ungaria, Olanda, Belgia, Germania, Marea Britanie, SUA, Canada, Franta, Irlanda, Finlanda
• Pretul mediu/trupa: 8 RON
• Pretul mediu/ora de muzica: 6 RON
• 250 de muzicieni
• 350 de persoane in staff-ul artistilor
• 750 de persoane in echipa tehnica
• 800 de nopti de hotel
• Intre 75.000 si 85.000 de spectatori in total (estimare pe cele 4 zile)
• Suprafata totala a festivalului: peste 40.000 mp
• Zona principala: 20.000 mp
• Zona celei de-a treia scene: 12.500 mp
• Zona VIP: 7.500 mp
• Bugetul alocat artistilor: aprox. 2.000.000 Euro
• Bugetul de productie: aprox. 1.000.000 Euro
• Vanzari estimate: 250.000 litri de bere / 250.000 litri de soft drinks
VEZI "Nouvelle Vague – Blue monday":