Batman planeaza pe net, frate!
Povestea spotului este urmatoarea: cele doua personaje din primul spot Teletech rapesc un preot, luat pe post de Robin, pe care-l arunca dintr-un turn. Din pacate, preotul era „pe bune”, nu un Batman sub acoperire, iar „învațamintele spotului” sunt ce poate face obtuzitatea (și lipsa de televizor personal) din om… De aici încep comentariile și presupunerileÂ… Și se declanșeaza deja o viroza a replicii finale emise de Bogdan Naumovici, omul cu laserul: „Ba, berbecule, ți-am zis, ma, ca-i popa? Tu nimic! Batman, Batman!”
Varianta 1
Coincidența? Spotul controversat și ultra-comentat în ultimele saptamani pe forumurile de gen invadeaza mail-urile romanilor cu puțin timp înainte ca producția hollywoodiana „Batman Begins” sa ajunga pe ecranele din țara.
Oare ce ar crede cei de la Warner vazand simbolurile înregistrate pe un spot autentic romanesc și anume la final sigla Batman se transforma în logo-ul Teletech? Prin apariția accidentala pe net nimeni nu poate acuza agenția sau clientul de rea-voința sau însușire intenționata a insemnelor firmei. O strategie buna, s-ar putea spune!
Varianta 2
S-o dam anonimaÂ… Într-un spot în care se aud urletul și bufnitura unui preot strivindu-se de pamantul manastiresc – aproape ca știm cum ar reacționa Biserica Ortodoxa Romana sau CNA-ul. Avand în vedere ca spotul este unul eminamente nonconformist și nu ar fi putut aparea în aceasta varianta pe piața, vizibilitatea pe care ți-o asigura, paradoxal, „undergound-ul” internautic este una care nu poate fi ratata, iar spotul e prea bine facut ca sa apara așa accidental pe netÂ… înca o data pragmatismul și inventivitatea Leo Burnett dau roade.
Varianta 3
O „scurgere” a casei de producție… Bogdan Naumovici, Directorul pe Europa de Est al Leo Burnett spune ca înca exista probleme în ceea ce privește confidențialiatea, varianta care circula pe net este doar un experiment creativ, care nu are legatura cu spotul care va aparea în septembrie.
„Nu a plecat de la noi. Probabil vreun puștan naiv din casa de producție a crezut ca face o gluma buna trimițand spotul la prieteni și așa a început”, spune Naumovici.
Pe de alta parte, directorul Leo Burnett spune ca pudibonderia romaneasca – deci și cea din publicitate – trebuie depașita, iar agenția pe care o conduce intenționeaza sa faca „spoturi despre orice – și cu preoți și cu homosexuali, nu ne temem de nimic”.
Referitor la spotul cu Batman, acesta spune ca „atunci cand l-am primit și eu pe mail-ul personal am facut infarct. Primesc cel puțin cinci mail-uri pe zi în care mi se spune ca e super tare. Circula, deși nu asta a fost intenția noastra”.
Citește mai multe despre cea mai noua isprava a macelarilor cinefili numai în