O companie comerciala din Singapore a fost nevoita sa retraga de pe piata o gama de produse avand ca tematica pe "Iisus", dupa ce Biserica romano-catolica locala s-a plans de lipsa de respect.
Potrivit BBC, gama de produse cosmetice, numita "Lookin’ Good for Jesus" (Sa arati bine pentru Iisus) a fost scoasa la vanzare in trei filiale Topshop din Singapore.
Catolicii s-au plans, insa, ca promovarea produselor este lipsita de respect, plina de conotatii sexuale si ca isi bate joc de crestinism.
Citeste mai multe pe Mediafax.ro
Nu-mi raspunzi la eSeMeS, Vaticanul le trimite atat de des
Papa Benedict le ofera sprijin moral credinciosilor catolici in timpul postului Pastelui prin intermediul mesajelor SMS, actiunile incadrandu-se in strategia Bisericii catolice de a atrage noi adepti din randul tinerilor si al celor pasionati de ultimele inventii tehnice.
Crestinii catolici care se aboneaza la acest serviciu special de mesagerie – text vor primi zilnic, pe telefoanele lor mobile, citate din predicile papei Benedict al XVI-lea.