Am mai urmarit „precipitatiile” in jurul acestui subiect si suntem in masura sa va furnizam noi informatii. Astfel, acest model va construit pe platforma Clasei S si datorita lungimii totale de 5,1 metri, se pare, ca va fi denumit Maybach 51 si va fi propulsat de motoare V8, respectiv V12. Chiar daca va fi un model mai de „buget” (daca poti sa afirmi ca o masina a carei pret de pornire este de 200.000 euro se califica pentru acest statutÂ…), propulsoarele vor avea destula „vana”: varianta de baza va dezvolta 500 CP, in timp ce varful de gama va depasi 600 CP. La constructia limuzinei va fi folosit mult aluminiu si alte materiale exotice, tocmai in ideea de-al diferentia clar de Clasa S. Prin 51 Maybach are ocazia sa prezinte un concurent de seama pentru Bentley Continental Flying Spurr (care are cele mai bune vanzari din clasa) si viitorul Rolls Royce similar..
Citeste mai mult in ProMotor