Pasagerii vor putea să se relaxeze în scaune de masaj care servesc, de asemenea, băuturi și vitamine în funcție de necesități și să ofere fie o briză mării sau un miros de pin proaspăt.
Dușurile de sunet vor ușura somnul pasagerilor, care vor dormi confortabil în îmbrățișarea caldă de nuanțe speciale care să îi ferească de lumină.
Pentru iubitorii de priveliști, avionul va fi format din ferestre panoramice, care pot deveni transparente sau opace, în anumite zone, datorită unei rețele neuronale integrate, care poate detecta și răspunde la nevoile specifice ale fiecărui pasager.
Cabina va avea va avea o structură bionică ce se va baza pe structură osoasă a unei păsări, pentru o lumină constantă și puternică.
Aceasta ar fi acoperită cu o membrană biopolimer, care controlează cantitatea de lumină naturală, umiditate și temperatură, oferind opacitate sau transparenta, la comandă, și eliminând nevoia de ferestre.
Posibilitatea de a vedea cerul la un unghi de 360 ​​de grade înseamnă că se pot admira multe minuni de pe cele 5 continente, pasagerii fiind în măsură să se uite în jos la atracții, cum ar fi, de exemplu, Turnul Eiffel.
Accesoriile și mobilierul se vor curăța și chiar repara singure, datorită unor inovații inspirate din natură.
Airbus răspunde, astfel, la un sondaj la nivel mondial în care călătorii au spus ce așteptări au de la un zbor, în 2050.
O treime din persoanele care au participat la sondaj au declarat că ar dori ca zborul în sine să fie ca o experiență de vacanță și să poată accesa toate progresele tehnologice care umplu viața lor de zi cu zi, în timpul zborului.
Astfel, clasele Business și Economic vor fi înlocuite cu zone care vizează mai multe nevoi individuale, cum ar fi de relaxare, jocuri, interacțiunea cu alți pasageri sau organizarea de întâlniri de afaceri cu parteneri aflați la sol.
Barurile vor fi, de asemenea, mai răspândite la bordul avioanelor, vor fi create zone de socializare, dar și spații intime pentru o cină romantică sau o întâlnirie virtuală de afaceri virtuale. Iar părinții de la bord le pot citi povești de culcare copiilor aflați acasă.
Un perete de cumpărături virtual va proiect haine direct asupra pasagerilor, iar peretele de jocuri virtuale va conține sporturi precum tenis, baseball și chiar și golf. Cei mai aventuroși pasageri, iubitori de sporturi extreme, vor putea accesa jocul Airbus Fusion Ball, care îi poartp pe zgârie-nori din New York sau pe vârfurile din Himalaya.
Cercetarea Airbus sugerează, de asemenea, că fiecare zbor în lume ar putea fi, în medie, cu aproape 13 minute mai scurt, deci o economisire de peste 500 milioane de ore petrecute de pasageri la bord, dar și o economisire de aproximativ nouă milioane de tone de combustibil anual, ceea ce echivalează cu peste 28 de milioane de tone de emisii de CO2 (dioxid de carbon) care pot fi evitate.