Audi, marca de lux care s-a vândut cel mai bine în primele două luni din 2014

11 03. 2014, 16:30

Diferența la două luni (januarie-februarie 2014) este de doar 383 de automobile în favoarea Audi (242.400 de vehicule față de 242.017), însă potrivit companiei  IHS Automotive, BMW va vinde anul acesta 1,77 milioane de mașini, depășind astfel Audi, care va livra 1,66 milioane, și Mercedes, cu 1,56 milioane. 

Pentru că distracție și pentru că informație! Noi te placem, tu ne PLACI?

Anul trecut, BMW, care comercializează brandurile BMW, Mini și Rolls-Royce, a înregistrat o creștere a vânzărilor de 6,4%, la 1,96 milioane de vehicule, pe fondul majorării cererii din China și SUA.

Audi a raportat creșterea cu 8,3% a vânzărilor globale în 2013, la nivelul record de 1,58 milioane de vehicule, în timp ce Mercedes, care în 2005 a pierdut titlul de cel mai mare producător mondial de automobile de lux în favoarea BMW, a livrat 1,46 milioane de vehicule, anul trecut, în creștere cu 11% față de 2012.

BMW vrea să răspundă provocărilor venite din partea Volkswagen AG (care deține brandul Audi) și Daimler AG (care deține brandul Mercedes-Benz) prin introducerea a 25 de modele începând din 2014, inclusiv a 10 vehicule care nu au predecesor, cum este Rolls-Royce Wraith.