Atinge-ți și protejeaza-ți sanii!
Martha Cristiana marturisește ca a fost nerabdatoare sa sprijine o astfel de cauza și ca este foarte emoționata sa participe la aceasta campanie, mai ales ca mama ei a supraviețuit respectivei maladii. „Mama a avut cancer la san, i-a fot depistat pe cand avea 31 de ani, și țin minte ca toata familia am suferit foarte mult și ne-am revoltat, deoarece, pe vremea aceea, credeam ca de aceasta boala pot suferi numai femeile mature.”
O matușa a Bárbarei Mori a suferit și ea de aceasta boala și a fost nevoie sa i se extirpe un san pentru a supraviețui. Actrițele mexicane participante la aceasta campanie susțin ca nu este necesar sa ai un caz în familie pentru a fi conștienta de gravitatea unei astfel de maladii și ca numai ignoranța și lipsa de grija fața de sine duc la situații extreme.
„Moda țintește cancerul mamar”
Campania „Fashion Targets Breast Cancer” a fost inițial reacția industriei modei din SUA la problema cancerului mamar, o acțiune de conștientizare și strangere de fonduri pentru sprijinirea cercetarilor asupra acestei foarte raspandite forme de cancer.
Campania este susținuta de cei mai cunoscuți creatori de moda și cateva dintre super modelele internaționale: Naomi Campbell, Kate Moss, Claudia Schiffer, Gisele Bundchen, Cindy Crawford, Helena Christensen, Linda Evangelista, Christy Turlinghton, Eva Herzigova, Iman, Fernanda Tavares și, recent, Diana Dondoe. De la lansarea din 1994, „Fashion Targets Breast Cancer” a fost derulata în 11 țari de pe cinci continente.
Acum, „Moda țintește cancerul mamar” este activa în Romania și, prin tricourile „ținta” (create de Ralph Lauren), vizeaza sa demonstreze ca aceasta problema, cancerul mamar, este o preocupare pentru toata lumea. Vanzarile 2005/2006 ale tricoului „Moda țintește cancerul mamar” sunt în beneficiul „Fundației Renașterea”.
Luna trecuta a fost lansat primul card de credit umanitar din Romania: EuroLine Style, susținator activ al luptei împotriva cancerului. De fiecare data cand se folosește cardul, în orice locație din Romania, 0,15% din tranzacție este donat cauzei „Moda țintește cancerul mamar”. De asemenea, 10% din comisionul anual este donat pentru a susține lupta împotriva cancerului mamar.