Assistent Manager
Companie multinationala din domeniulproduselor alimentare, in plina dezvoltare in Romania, angajeaza persoana dinamica, creativa si comunicativa in functia de: Office Manager.
Candidatul ideal este cel ce are:
– studii superioare
– cunostinte bune de operare calculator (Windows 2000)
– cunostinte de baza in Marketing
– o buna organizare
– flexibilitate si spirit de echipa
– spirit comercial
– capacitate de lucru sub presiune
– cunostinte excelente e limba engleza; germana este un avantaj
– minimum 2 ani de experienta
Compania ofera un pachet salarial atractiv, conditii bune de lucru si posibilitatea afirmarii intr-un climat profesional.
Daca indepliniti aceste conditii, va rugam sa trimiteti o scrisoare de intentie (cu mentionarea postului pentru care candidati) impreuna cu CV-ul in detaliu, pana la data de 27 aprilie 2002 la C.P. 12 – 335 Bucuresti. Confidentialitate maxima a datelor primite.
Numai cei selectati vor fi contactati pentru interviu.
Sursa (Profesii- supliment al Ziarului Financiar)