Brasovul incepe incet-incet sa devina al doilea oras din Romania ca importanta pentru motociclisti. Pana la inceputul anilor ’90, aici se produceau singurele propulsoare pentru motorete si mopeduri din Romania, asamblarea finala avand loc nu departe de municipiu, la Zarnesti.
Astazi productia autohtona trece printr-o „jena” economica ce nu da semne de indreptare, subiect ce a fost dezbatut pe larg intr-un articol-reportaj prezentat in numarul 74 al revistei AUTOSHOW. Traditia moto din orasul de sub Tampa a fost pastrata si in lipsa produselor „Made in Romania” au venit in forta marile nume. Incepand cu show-roomul scuterelor Piaggio, Vespa si Gilera, continuand cu magazinul Honda ce distribuie de la scutere de 50 cmc pana la limuzina Gold Wing, anul trecut a fost incheiat de lansarea cu mare fast a magazinului Motto.
Sub deviza „asphalt aggresion” show-room-ul acopera toata gama de motociclete si scutere prin cooptarea sub acelasi acoperis a unor nume ce se pot considera varfuri printre producatorii mondiali: Ducati, Yamaha, KTM si Moto Guzzi. In prezenta importatorilor in Romania a celebrelor marci, Felician Frentiu (Ducati si Moto Guzzi), Tiberiu Troia (Yamaha) si Szilvester Zsolt (KTM), Directoarea magazinului Andreea Boitan a prezentat invitatilor veniti in numar foarte mare directia si strategia firmei Motto. Nu a fost neglijata din investitie nici partea de accesorii atat de necesare oricarui motociclist precum si un service destinat intretinerii motocicletelor, indiferent de marca, model sau cilindree.
Asezarea geografica a Brasovului aproape de centrul tarii, constructia iminenta a unei autostrazi in preajma municipiului si nu in ultimul rand diversitatea si frumusetea peisajelor inconjuratoare sunt premise pentru o dezvoltare spectaculoasa a magazinului in viitor. Sa nu uitam ca muntii din imprejurimi se pot calarii iarna si cu snowmobile Yamaha si cu enduro de la KTM, asa ca Motto ofera „adrenalina moto” in toate sezoanele.
Succes in continuare, ati inceput bine si am incredere in Motto.