Asigurarile de viata nu vor muri nici in 2008
Ritmul de crestere a pietei asigurarilor de viata va atinge 25% in 2008, cu 5% mai mult fata de cel consemnat in anul precedent, unul din motive fiind cresterea interesului populatiei fata de aceste instrumente financiare ca urmare a campaniei de aderare la fondurile de pensii private.
"Potrivit calculelor ING Asigurari de Viata, subscrierile pe segmentul asigurari de viata au crescut cu 20% in 2007, la 1,2 miliarde de lei, iar in acest an va urca cu 25-30%. Motive? Startul pe Pilonul II a educat potentialii clienti pentru politele de viata si manifestarea unei nevoi de protectie in randul populatiei", a declarat directorul general adjunct al ING Asigurari de Viata, Cornelia Coman la un seminar de specialitate.
Citeste mai multe pe Mediafax.ro
Agentul nr. 1 de pensii private, 100.000 euro
Cel mai bun agent de marketing la pensiile private obligatorii (pilonul II) a incheiat 2.570 de contracte, lucrand pentru Allianz-Tiriac, potrivit informatiilor colectate de ZF de la companiile de pensii din top 10. Agentul respectiv a activat in Bucuresti, fiind un vechi consultant de asigurari al Allianz-Tiriac.
Potrivit unor estimari, acest agent a castigat astfel peste 100.000 de euro in cele patru luni de campanie (17 sept. 2007 – 17 ian. 2008), luand in calcul un comision mediu de 40 de euro pe fiecare contract incheiat.
De altfel, un alt agent de pensii al Allianz-Tiriac a incheiat peste 1.500 de contracte, lucrand in Dolj si fiind recrutat special pentru campania de pensii.
In acelasi timp, pe piata au mai existat cativa agenti cu peste 1.000 de contracte incheiate: cel mai bun agent al Aviva a vandut peste 1.700 de pensii, la Generali – peste 1.400, la Interamerican – aproape 1.200, iar la ING – peste 1.100.