Apple a prezentat scuze clienților nemulțumiți de serviciul său de hărți
Anterior, Apple descria propriul serviciu de hărți astfel: „Proiectat de Apple integral, Maps îți oferă instrucțiuni pas cu pas, vederi 3D interactive și uimitoarea caractersitică Flyover. Toate acestea ar putea face aplicația cel mai frumos și mai puternic serviciu de hărți care a existat vreodată„.
După ce directorul general s-a scuzat în fața clienților, un moment „incredibil de rar”, Apple a schimbat descrierea serviciului.
„Proiectat integral de Apple, Maps îți oferă instrucțiuni pas cu pas, vederi 3D interactive și uimitoarea caracteristică Flyover. Toate într-o interfață bazată pe vectori, cu o modifcare a scării și focalizare ușoare„, se arată pe site-ul Apple.
Apple a lansat propriul serviciu de hărți în septembrie, odată cu noul sistem de operare iOS 6. Utilizatorii s-au plâns, însă, că noul serviciu de hărți conține erori geografice, are deficit de informații și nu include caracteristici care fac serviciul Google Maps popular, precum informații despre transportul public, date despre trafic sau poze ale străzilor.