Apple a lansat iPad! Dar ce inseamna asta, de fapt, si la ce foloseste buzz-ul creat de el?

02 02. 2010, 12:24

Apple a folosit si in trecut generarea de buzz
in jurul produselor pe care urmeaza sa le lanseze, pentru a genera
asteptare, dorinta, si entuziasm chiar inainte de a lansa
produse.

Nu se stie, pana acum, un alt precedent in istoria marcom-ului
de a genera valuri de buzz atat de semnificative pentru un brand
sau un produs, spune Ionut Oprea intr-un articol pentru
refresh.ro
!

Acest gen de buzz Apple a influentat de fiecare data si agenda
mass-media, cel mai recent caz fiind si cel mai clar.


Cum poti sa navighezi pe internet, sa vezi filme si sa sculti
muzica pe iPad
de pe tare.ro.

In zilele pre- si post-lansare, Apple si iPad-ul
generasera pe Google News mii de articole
, cred ca totalul
a trecut de 20.000, si jumatate din acestea comentau un produs care
inca nici nu aparuse.

Pe Twitter, lansarea iPad a generat peste 7000 de mesaje
pe minut.
Este o prima situatie in care Twitter desi a
facut fata tehnic (nu a picat), nu a reusit sa faca fata ca
serviciu, ca si concept: era imposibil sa urmaresti ce se spune
despre lansare, pentru ca se vorbea foarte, foarte mult.

iPad, noul
gadget lansat de Apple!

iPad a fost un subiect atat de fierbinte incat orice
stire legata de acest produs in ultimele zile dinaintea lansarii
devenea importanta
, orice informatie despre acesta devenea
stire, si orice antreprenor cunoscut din zona online-ului se putea
da drept tester Apple si sa lanseze zvonuri despre produsul care
urma sa fie lansat (ceea ce s-a si intamplat, Jason
Calacanis anuntand cu o zi inainte niste facilitati „too good to be
true”
pentru iPad-ul Apple).


Citeste mai multe pe
refresh.ro!