Apple a lansat iPad! Dar ce inseamna asta, de fapt, si la ce foloseste buzz-ul creat de el?
Apple a folosit si in trecut generarea de buzz
in jurul produselor pe care urmeaza sa le lanseze, pentru a genera
asteptare, dorinta, si entuziasm chiar inainte de a lansa
produse.
Nu se stie, pana acum, un alt precedent in istoria marcom-ului
de a genera valuri de buzz atat de semnificative pentru un brand
sau un produs, spune Ionut Oprea intr-un articol pentru
refresh.ro!
Acest gen de buzz Apple a influentat de fiecare data si agenda
mass-media, cel mai recent caz fiind si cel mai clar.
Cum poti sa navighezi pe internet, sa vezi filme si sa sculti
muzica pe iPad de pe tare.ro.
In zilele pre- si post-lansare, Apple si iPad-ul
generasera pe Google News mii de articole, cred ca totalul
a trecut de 20.000, si jumatate din acestea comentau un produs care
inca nici nu aparuse.
Pe Twitter, lansarea iPad a generat peste 7000 de mesaje
pe minut. Este o prima situatie in care Twitter desi a
facut fata tehnic (nu a picat), nu a reusit sa faca fata ca
serviciu, ca si concept: era imposibil sa urmaresti ce se spune
despre lansare, pentru ca se vorbea foarte, foarte mult.
iPad, noul
gadget lansat de Apple!
iPad a fost un subiect atat de fierbinte incat orice
stire legata de acest produs in ultimele zile dinaintea lansarii
devenea importanta, orice informatie despre acesta devenea
stire, si orice antreprenor cunoscut din zona online-ului se putea
da drept tester Apple si sa lanseze zvonuri despre produsul care
urma sa fie lansat (ceea ce s-a si intamplat, Jason
Calacanis anuntand cu o zi inainte niste facilitati „too good to be
true” pentru iPad-ul Apple).