Peste 42, 5 milioane de oameni au urmărit pe YouTube primul clip al campaniei:
A fost lansat în aprilie 2012, iar evenimentele care au urmat după ce mai mulţi curioşi au apăsat butonul au făcut rapid înconjurul lumii. Popularitatea clipului a determinat companiile Eyeworks International şi Turner Broadcasting System Europe (care deţine postul TNT) să colaboreze pentru a crea un nou format de televiziune, plin de umor şi acţiuni spectaculoase.
Ce ai face dacă ţi s-ar oferi ocazia de a apăsa un buton roşu aflat în mijlocul unei pieţe? L-ai apăsa, ştiind că perspectiva ta asupra vieţii s-ar putea schimba? Acesta este conceptul de la care va fi dezvoltat noul format, iar trecătorii vor fi provocaţi să apese butonul care – spre deosebire de ideea iniţială – va fi amplasat în diferite locuri aglomerate. La fel ca în clipul TNT, curioşii vor fi luaţi prin surprindere de acţiuni neobişnuite, care vor crea tensiune şi suspans. Se poate întâmpla, de exemplu, ca o tânără în lenjerie de corp să treacă în viteză pe lângă tine conducând o motocicletă, patru bărbaţi să tragă focuri de armă, iar opt jucători de fotbal american să apară de nicăieri pentru a restabili calmul. Iar acesta este doar unul dintre scenariile posibile în show-ul APASĂ BUTONUL ROŞU.