AOL ofera acces liber
Initiativa AOL are drept scop cresterea veniturilor obtinute din publicitatea atrasa de siteurile sale de Internet.
Compania, care a devenit cea mai mare afacere pe Internet prin abonamentele lunare pentru serviciile oferite, a precizat ca doreste sa contracareze pierderea clientilor.
AOL si site-urile sale afiliate, Mapquest and Netscape, au aproape la fel de multi clienti ca si Yahoo si site-urile sale asociate.
Anul trecut însa, AOL a vândut publicitate în valoare de 1 miliard de dolari, în timp ce cea mai mare parte a veniturilor Yahoo, de 3,6 miliarde de dolari, a provenit din publicitate. Veniturile din astfel de venituri ale Google au fost de 3,2 miliarde de dolari.
AOL spera ca noul portal sa atraga câstiguri mai mari din publicitate.
„Este o piata puternica si trebuie sa participam si noi”, a spus Jonathan Miller, presedintele executiv al companiei.
Masura reprezinta o schimbare majora a strategiei adoptate de AOL în 2002 si va plasa divizia companiei Time Warner în concurenta directa cu Yahoo, Google si MSN, a companiei Microsoft.
Mediafax Business/ IT