Televiziunea Antena 3 lansează, luni, emisiunea „News Hour with CNN” și platforma de știri International News Powered by CNN.
Aceasta este pentru prima dată când o televiziune din România va produce un program în colaborare cu cea mai puternică rețea de știri mondială. Într-un moment de criză mondială în care conexiunile globale și influențele internaționale sunt tot mai vizibile, iar publicul din Romania descoperă cât de important este să fii conectat la actualitatea internă și externă, parteneriatul dintre Antena 3 România și CNN, parafat în 2020, va oferi informație completă, onestă, competentă și exclusivă, potrivit unui comunicat remis Apropo de Antena 3.
Emisiunea „News Hour with CNN” va avea 60 de minute și va fi difuzată de luni până vineri, de la ora 18.00. Știrile sunt scrise și montate după standardele profesionale ale CNN, produse de o echipă de jurnaliști dedicată acestei
emisiuni, dar care va beneficia de suportul întregii redacții Antena 3. Producătorul executiv al acestui news-program unic pe piața media din România a fost selectat și angajat de CNN, beneficiind, ca și membrii echipei redacționale și de producție din România, de training intensiv furnizat de profesioniștii rețelei internationale.
Fiecare ediție va aduce publicului din România relatări exclusive ale corespondenților CNN din toate punctele fierbinți ale lumii. Acestora li se vor adăuga subiectele interne difuzate în premieră, anchetele exclusive și abordările 100% originale.
Tot luni, va fi lansat fluxul de știri online International News powered by CNN, care va livra în limba română, pe antena3.ro, cele mai relevante știri de pe cnn .com.
CNN, unul dintre cele mai cunoscute branduri de știri media din lume și cel mai distribuit canal de televiziune la nivel global, are 200 de milioane de vizitatori unici, potrivit comunicatului Antena 3. Serviciile CNN sunt disponibile pentru două miliarde de oameni din peste 200 de tari și teritorii. CNN, divizie a Warner Media, are 36 de filiale și 3.000 de angajați.
Antena 3 a fost fondată în 2005, și, potrivit datelor Kantar Media, este lider la nivelul nișei de știri, target 18+ national, cu 12.198.000 de telespectatori unici. Antena 3 este parte a Intact Media Group.
CITEȘTE ȘI: B1 TV, într-o transformare radicală: schimbă studioul şi trece la HD
Ilona Brezoianu și Șerban Copoț prezintă „Stand-up Revolution”, la Antena 1
Foto: Facebook/ Mihai Gadea