ANIELA – Lansarea primului serial românesc de epocă

21 09. 2009, 00:00

Primul sosit a fost Marin Moraru, care, alături de soţia sa, a
mărturisit că este foarte emoţionat deoarece nu a văzut nimic din
secvenţele pe care le filmase pînă în acel moment.

L-a urmat la scurt timp prietenul de o viaţă, Gheorghe Dinică,
însoţit şi acesta de soţie. Diana Dumitrescu, interpreta Polixeniei
din „Aniela”, a venit la marea premieră alături de soţul ei, Ducu
Ion, iar Laura Cosoi a stat toată seară alături de iubitul ei,
Smiley.

O apariţie pe covorul roşu a fost şi Adela Popescu, alături de
iubitul ei, Marius Kalmar. În cele două ore în care „Aniela” a
rulat, în paralel, pe micul şi pe marele ecran, în sala de cinema
s-a rîs, s-a plîns, s-a aplaudat îndelung.

La final, pe scena de la Cinema Pro au urcat întreaga distribuţie
şi echipa de producţie.


În aplauzele celor din sală, producă­torul general al serialului şi
Managing Director Promance, Ruxandra Ion, a mulţumit tuturor celor
care au făcut posibilă realizarea unei premiere în televiziunea din
România, difuzarea primului serial românesc de epocă. Printre
confetti, artificii şi flori, actorii, cei mai mulţi cu lacrimi în
ochi, s-au felicitat şi s-au îmbrăţişat.

„Am avut mari emoţii şi am strîns pumnii cînd a început filmul în
sală. Aplauzele fanilor m-au făcut să cred în succesul acestei
producţii”, a spus marea actriţă Stela Popescu.

Maia Morgenstern s-a numărat printre cei care au apreciat, la
ieşirea de sală, calitatea primului serial românesc de epocă. „A
fost o bucurie să fiu invitată la această sărbătoare a filmului. Mă
impresionează acest regal de talent”.

Mihai Petre s-a înscris probabil printre cei mai emoţionaţi
participanţi de la lansare: „Am avut emoţii mai mari decît la multe
dintre campionatele de dans la care am fost”.

Primul episod,
lider de audienţă

Conform GFK România, în inter­valul 20.30-22.47, în
rîndul fe­mei­lor între 15 şi 49 de ani din me­diul urban, Acasă a
înregistrat o me­die de rating de 6,3 puncte şi o cotă de piaţă de
19,1%.

Mi­nu­tul de aur pe acest target a fost de 8,6 puncte de rating şi
o cotă de piaţă de 25,1%, înregis­trat la ora 21.59. În acel
moment, la „Aniela” se uitau peste 1.300.000 de oa­meni la nivelul
întregii populaţii.