Andi Moisescu – Fabrica de mesaje
– Au trecut ceva ani de când apari la emisiune cu mesajele imprimate pe tricouri. Te-ai gândit să-ţi faci şi o afacere din asta?
În ce mă priveşte nu m-am gândit niciodată să mai fac şi bani de pe urma tricourilor. M-am bucurat că mi-au rezolvat problema vestimentaţiei săptămânale din „ApropoTV”. Dacă o să reuşesc să scot şi nişte bani pentru Salvaţi Copiii România de pe urma lor, o să le scot într-o zi la licitaţie. Până una alta, pe cele mai creative o să le folosim la decorarea noului nostru sediu.
– Cum alegeţi mesajele? Faceţi şedinţă de sumar specială pentru aşa ceva?
E mult mai simplu. Cu exact două ore înainte să închidă prietenii noştri de la imprimeria oficială, mă aşez împreună cu sparring partner-ul meu, Dragoş Vasile, la o cafea şi propunem nişte variante, pe care le supunem votului democratic al întregii echipe. După ce votează toată lumea, eu aleg mesajul câştigător şi ăla se imprimă.
– Dintre toate mesajele, care te reprezintă cel mai tare?
Mesajele nu mă reprezintă pe mine. Mesajele reprezintă România, în toată splendoarea ei din fiecare săptămână.
– Ce se întâmplă cu tricourile inscripţionate după emisiune?
Le împăturesc personal, având abilităţi dovedite în acest sens, şi le aşez în nişte cutii special cumparate, pentru păstrare. Căci nu se ştie niciodată ce idee îmi mai vine.
– Ce mesaje ai imprima pe tricourile băieţilor tăi? Dar pe cele ale juraţilor de la „Românii au talent”?
N-am o reţetă în ceea ce priveşte mesajele. Le asortez în permanenţă situaţiei şi momentului, gândindu-mă în primul rând la cine le citeşte şi nu la cine le poartă.
– Cum ar suna o caracterizare de-a ta în… trei cuvinte?
Nu răspund la provocări decât în limita stocului disponibil. Şi-acum, sincer vorbind, păstrez stocul pentru emisiune. Am un sezon întreg în faţă!
Cătălina Matei