Amazon a cheltuit 13 miliarde de dolari pe producția de film, televiziune și pe conținut muzical în 2021, potrivit raportului anual al companiei, făcut public vineri.
Pe măsură ce războiul dintre platformele de streaming se întețește, sumele alocate producției de principalii jucători din piață cresc.
CITEȘTE ȘI: Top 10 cele mai piratate filme și seriale din 2021
Top 10 cele mai bune filme adaptate după jocuri video
Astfel, suma cheltuită de Amazon este cu 2 miliarde de dolari mai mare față de 2020.
„Cheltuielile totale pentru video și muzică includ costurile de licențiere și de producție asociate cu conținutul oferit în cadrul abonamentelor Amazon Prime și costurile asociate cu abonamentele digitale și conținutul vândut sau închiriat”, se arată în raport, potrivit The Hollywood Reporter.
În pofida costurilor în creștere, Amazon cheltuiește în continuare mult mai puțin decât mulți dintre concurenții săi, subliniind modul în care domeniul de streaming video este văzută ca un bonus pentru pachetul general Prime, mai degrabă decât o afacere în sine.
În același timp, Disney spune că intenționează să cheltuiască aproximativ 33 de miliarde de dolari pentru conținut în 2022.
Compania a anunțat, joi, o creștere cu 20 de dolari a prețului pentru abonamentele sale Amazon Prime. Motivul a fost creșterea semnificativă a conținutului Prime Video. „Din 2018, Prime Video a triplat numărul de producții originale Amazon”, le-a spus CFO Brian Olsavsky analiştilor, la întrunirea în care s-a discutat raportul financiar.
CITEȘTE ȘI: Serialul Amazon „Lord of the Rings” are un titlu oficial și un teaser
Serviciul Twitch al Amazon a fost spart de hackeri. Scurgere majoră de date
Foto: Profimedia Images