Agentul nr. 1 de pensii private, 100.000 euro
Cel mai bun agent de marketing la pensiile private obligatorii (pilonul II) a incheiat 2.570 de contracte, lucrand pentru Allianz-Tiriac, potrivit informatiilor colectate de ZF de la companiile de pensii din top 10. Agentul respectiv a activat in Bucuresti, fiind un vechi consultant de asigurari al Allianz-Tiriac.
Potrivit unor estimari, acest agent a castigat astfel peste 100.000 de euro in cele patru luni de campanie (17 sept. 2007 – 17 ian. 2008), luand in calcul un comision mediu de 40 de euro pe fiecare contract incheiat.
De altfel, un alt agent de pensii al Allianz-Tiriac a incheiat peste 1.500 de contracte, lucrand in Dolj si fiind recrutat special pentru campania de pensii.
In acelasi timp, pe piata au mai existat cativa agenti cu peste 1.000 de contracte incheiate: cel mai bun agent al Aviva a vandut peste 1.700 de pensii, la Generali – peste 1.400, la Interamerican – aproape 1.200, iar la ING – peste 1.100.
Cei mai multi dintre acestia sunt agenti vechi ai companiilor de asigurari, cu o baza semnificativa de clienti pe care au adresat-o rapid, reusind astfel sa vanda volume record si pe piata pensiilor private. Insa patru dintre cei mai buni noua agenti de pe piata au fost recrutati special pentru aceasta campanie, neavand experienta anterioara in asigurari, dupa cum au precizat companiile de administrare. Cei mai productivi agenti au operat in medii diferite: Bucuresti, Iasi, Craiova, Buzau, Brasov, Focsani, Oradea sau Pascani.
In medie, un agent obisnuit de pensii obligatorii a incheiat 14 contracte, raportul pe piata fiind de 261.000 de agenti la 3,6 milioane de contracte incheiate, potrivit datelor adunate de ZF de la administratori.
Â