Persoanele care invidiază manechinele din revistele de modă, dar nu au calitățile fizice necesare pentru a se înscrie la o agenție, au o opțiune care le-ar putea transforma visele în realitate.
Ugly Modeling Agency (Agenția de Modeling pentru urâți) caută tatuatori, femei bărboase sau bătrâni care vor să devină modele și să își expună corpul în fața aparatelor foto. Cu alte cuvinte, aceștia sunt interesați de oameni cu trăsături fizice speciale, care nu ar putea niciodată să fie pe placul agențiilor clasice.
Cum probabil vă așteptați, Ugly Modeling Agency, cu sediul în Londra, este neinteresată de modele sexy cu dimensiunile 90-60-90.
Ugly Modeling Agency
Vă întrebați a cui a fost ideea să transforme oamenii neatractivi în modele? Doi fotografi plictisiți de convențiile din lumea modei și-au făcut propria afacere, lansând Ugly Modeling Agency în 1969. Deși are o istorie în spate, agenția de modeling pentru urâți a devenit populară recent, iar cei doi fotografi și modelele lor atipice fac parte în prezent din una dintre cele mai mari agenții de modeling din lume.
O reclamă dintr-un ziar din Londra pentru UMA îi invită pe cei interesați să vină la shooting-uri, printr-un mesaj amuzant: „Ai o față interesantă? Contactează Ugly.”
Nimeni nu este prea „abstract” pentru cataloagele agenției de modeling neconvenționale. Acolo poate veni oricine se simte special, iar ei vor pune în valoare trăsăturile persoanelor respective.
Două dintre femeile care au răspuns provocării UMA sunt Miriam, supranumită „femeia cu barbă”, și Elaine, femeia cu cele mai multe piercing-uri din lume (înregistrată în Cartea Recordurilor).
Proprietarul UMA, Marc French, spune că nu consideră pe nimeni urât. Atât timp cât oamenii se simt bine în pielea lor ei pot fi modelele pe care le caută agenția sa.
Modelele UMA au apărut chiar și în reclamele unor branduri celebre, cum sunt Calvin Klein și ediția italiană a revistei Vogue.