Ad’Or și doare…
Ce-o avea 2005-ul asta de împarțit cu publicitatea? Am crezut prima oara ca e doar o impresie, așa ca am așteptat cuminte sa se mai încalzeasca afara. Acum a ieșit soarele așa ca am început sa numar. De la începutul anului au trecut 75 de zile.
Ce mai rețin din ce-am vazut pâna acum? Un masaj cu ulei de mașina pentru asigurații la Allianz, doua grupuri proaspete și surprinzatoare, ce-i drept, salutând Zapp Share Free și, în fine, isteria inimilor lipite pe geamuri din dragoste de ciorba. În total 3 idei.
Și-acum dați-mi voie sa deschid fișierele de anul trecut. În prima repriza, vine logic ghicitoarea Lenganza tot cu asigurari și ea, dupa care se deschide o serie deloc neglijabila.
Inconfundabilul Ghița Marin, câștigatorul la extragerea 6 din 49, organizata, cum Doamne, Iarta-ma sa uitam, cu ocazia obligativitații votarii Constituției. Ma trec fiorii când mi-aduc aminte de îndemnurile revoluționare, dar reclama la Loto îmi place și acum.
Mai departe. Lupta împotriva traficului de femei, în care se remarca personajul descoperit de Radu Muntean în Furia.
Urmeaza FHM-ul recomandat la masculin de Ileana Lazariuc și la mica distanța Balansoarul leganat cu inteligența pentru Academia Cațavencu.
Tot anul trecut se încordau și primii mușchi ai postproducției autohtone pentru Izvorul Alb și cum unora le place jazz-ul iar noua praful de la țara și cizma de cauciuc, s-au remarcat fara prea mari eforturi autopromo-urile pentru MTV și evident executive managerii de basculanta din Unirea.
Pâna mai acum vreo luna organizatorii Ad’Or-ului, festivalul autohton de publicitate în care creația te ridica, creația te omoara, își faceau mari probleme în legatura cu cine și cum va organiza anul asta gala de premiere. Eu zic sa stea liniștiți. Daca o ținem în ritmul asta s-ar putea nici sa nu mai fie nevoie.
Andi Moisescu