750 de milioane USD i-a costat pe Google sa intre in posesia
AdMob, cea mai cunoscuta agentie de publicitate pe telefonia mobila
pe platformele Android si iPhone.
Cei de la Google au realizat ca principala metoda a
utilizatorilor de a cauta si accesa informatiile dorite este prin
intermediul motoarelor de cautare si mai ales ca in primele luni
ale anului 2010 cautarile, prin intermediul telefoniei mobile, au
crescut cu 64% mai mult fata de lunile precedente.
Fara sa piarda vremea, au investit in achizitionarea AdMob
pentru a aduce reclamele pe telefonia mobila.
Un prim pas al lui
Google a fost sa adauge reclamele tip „Click-to-call”(click
si suna) prin care utilizatorul poate afla informatiile
instant, dand click pe reclama si sunand direct la furnizor.
Mai sus puteti vedea cateva din
posibilitatile in care furnizorii isi pot face reclama pe telefonul
mobil.
Credem ca aceasta achizitie va
determina agentii de publicitate sa dezvolte un continut nou,
modern, mult mai eficient si mult mai usor de prezentat
utilizatorilor.