Pana la finalul acestui an, cheile lui Hyundai Accent se vor gasi in multe buzunare din Romania. Prin urmare, sa vedem cu ce va incerca Accent-ul sa cucereasca inimile potentialilor clienti. ProMotor a testat versiunea echipata cu propulsor 1.5 CRDi, un diesel extrem de placut, despre care nu pot vorbi decat de bine. Am descoperit acest propulsor in urma cu cateva luni, sub capota unei Kia Rio – fratiorul sau sora noului Hyundai Accent. Propulsorul de 1.493 cmc furnizeaza o putere apreciabila de 110 CP la 4.000 rpm si un cuplu motor de 235 Nm, disponibil de la 1.900 rpm pana la 2.750 rpm. Nici macar cele 1.313 kg (!) ale masinii nu reprezinta un motiv real de ingrijorare pentru micutul propulsor, acesta reusind sa astearna cateodata, in plin trafic, un zambet sincer pe fata mea. Am observat si o izolare fonica mai buna a compartimentului motor in comparatie cu modelul geaman. Ramanand in registrul comparativ cu Kia Rio, pot spune ca si schimbatorul de viteze e ceva mai precis decat al acesteia din urma.
Marea dezamagire o reprezinta interiorul, cu materiale si asamblari ce lasa de dorit. Masina testata poate fi caracterizata foarte bine printr-un GRI absolut. Versiunea de baza are o dotare extrem de saraca, incluzand doar preechipare audio – fapt care iti starneste ciudata dorinta de a ajunge cat mai repede la destinatie si a evada din masina. In rest, pozitie corecta la volan, vizibilitate excelenta in oglinzile retrovizoare si o buna ergonomie a comenzilor.
Citeste mai mult in ProMotor