Organizat sub forma unei conferinţe cu gală de premiere, evenimentul promovează respectul de sine, frumuseţea şi sănătatea femeilor şi drepturile acestora. CSR4WOMEN înseamnă recunoaşterea naţională a campaniilor, proiectelor şi personajelor care sunt alături de femei, prin susţinerea lor.
Tema celei de-a doua ediţii CSR4WOMEN 2014 a fost crowdfunding-ul şi parteneriatul între companii, organizaţii şi mass media; Raluca Kişescu (Senior Manager Commercial Marketing Avon România & Republica Moldova) şi Andreea Marin (ambasadorul campaniilor sociale Avon România) lansând oficial platforma www.doneazacuavon.ro, prima platformă Avon de crowdfunding din lume: “Pentru utilizarea platformei, doritorii trebuie să urmeze trei paşi, respectiv: intră pe platformă, înscriu un proiect sau aleg un caz/proiect pe care vor să îl susţină; achiziţionează un produs social direct de la un reprezentant Avon sau prin comandă online şi ulterior înscriu codul de donaţie de pe ambalajul acestuia în pagina proiectului înscris sau ales” a precizat Raluca Kisescu. Tot în cadrul evenimentului, reprezentanţi ai companiilor private au prezentat programe de protecţie şi ajutorare dedicate victimelor violenţei domestice şi de consiliere pentru pacienţii oncologici.