Rusul a primit o scrisoare de la bancă, prin care aceasta îi oferea un card de credit, însă condițiile din contract nu prea au fost pe placul acestuia. Așa că a modificat termenii acestuia după cum a crezut el de cuvință, l-a semnat și l-a trimis băncii.
Mirarea lui a fost maximă atunci cînd, peste căteva zile a primit o carte de credit și o copie a contractului, semnat de bancă.
Angajații băncii nu au observat modificările făcute de Argarkov, care erau semnificative: rusul plătea o dobândă de 0% pentru sumele împrumutate, creditul său era nelimitat iar taxele și comisioanele erau inexistente. Mai mult, pentru fiecare clauză nerespectată din contract, banca trebuia să-i plătească acestuia daune de 65.000 de euro, iar dacă încerca să anuleze contractul, era penalizată cu 130.000 de euro.
„Limita de credit era nelimitată. Argarkov putea să își cumpere o insulă tropicală, iar banca trebuia să plătească„, susține avocatul clientului, care tocmai a dat în judecată instituția financiară, după ce aceasta i-a închis contul.
„Au semnat documentele fără să citească. De obicei, această scuză aparține clienților în tribunal”, a spus avocatul. Clientul cere băncii 600.000 de euro pentru că i-a închis contul, însă avocații Tinkoff vor să îl reclame penal pe acesta pentru fraudă.