„În urma monitorizării făcute de Asociația pentru Prevenirea și Tratarea Adicției – Transparență și Egalitate de Șansă în Gambling (APTA-TESG) pe piața de gambling din România înainte și în timpul desfășurării Campionatului European de Fotbal, am observat folosirea în mod repetat a unei reclame care conținea sigla Euro 2012 din Polonia și Ucraina, element grafic aflat în proprietatea exclusivă a UEFA. Sigla Euro 2012 a fost folosită în aceste machete publicitare, ea ocupînd mai mult de jumătate din spațiul grafic, fiind încadrată în partea superioară de marca si sigla «Casa Pariurilor», iar în cea inferioară de oferta de pariuri a respectivei case. APTA-TESG a verificat dacă există un parteneriat între UEFA și Casa Pariurilor, iar răspunsul a fost negativ. Ca urmare, această machetă publicitară poate fi socotită reclamă înșelătoare, mincinoasă și, de asemenea un furt intelectual, forul european rezervîndu-și dreptul de a cere despăgubiri în instanțe”, se arată în comunicatul remis agenției Mediafax de către APTA-TESG.
APTA-TESG intenționează să sesizeze ANPC, FRF și UEFA în legătură cu situația prezentată.
Contactată, Casa Pariurilor, urmează să dea un comunicat privind acest aspect.
Aceeași APTA-TESG, prin supervizorul Cristian Noaghi, susține că peste 150.000 de persoane din România care participă la casino, slot, pariuri sportive sau bingo, sunt dependente de aceste jocuri de noroc.
Citește mai multe detalii despre acest scandal, pe Mediafax.ro