Conform expertizei, în cazul accidentului din luna octombrie 2011 în care a fost implicat Șerban Huidu, se arată că realizatorul de televiziune era apt să conducă.
În urma accidentului provocat de Huidu și-au pierdut viața Ioan Garbis, Magda Drăghici și Ștefan Lungu Balogh, cei trei fiind colegi la o firmă din Brașov. Ei se îndreptau spre Aeroportul Otopeni pentru a aștepta un client din străinătate.
În data de 16 octombrie 2011, în timp ce se deplasa pe DN 1, în dreptul kilometrului 149 din direcția Predeal spre Brașov, aflat la volanul unui autoturism de teren, Șerban Huidu, în urma neadaptării vitezei la condițiile de drum (carosabil umed), a pătruns pe contrasens și a intrat în coliziune cu o Dacia Logan ce venea din sens opus. În urma impactului, a rezultat decesul ocupanților autoturismului Logan.
Potrivit concluziilor expertizei tehnice, la momentul accidentului, mașina condusă de realizatorul TV Șerban Huidu rula cu 87 km/h, în condițiile în care limita de viteză era de 50 km/h, și a intrat pe contrasens.
„Huidu putea preveni producerea accidentului, dacă și-ar fi păstrat banda de circulație. Starea de pericol s-a declanșat în momentul în care Șerban Huidu a pătruns în totalitate pe contrasens. Nu s-a putut stabili dacă putea sau nu să evite producerea accidentului”, potrivit concluziilor expertizei tehnice ale cărei rezultate au fost transmise, în 23 martie 2012, Parchetului.
Citește mai multe detalii despre concluziile medicilor legiști în cazul accidentului lui Șerban Huidu, pe Mediafax.ro