Dasient va fi integrata in echipa de ingineri specializati pe venituri online a Twitter, deoarece acestia au cunostinte mai bune in domeniul problemelor de securitate ale platformelor de reclame online, a declarat Rachel Horwitz, o purtatoare de cuvant a Twitter.
Twitter a introdus in noiembrie 2011 un serviciu nou de reclame integrate in platforma lor, aflata momentan in varianta beta. Platforma permite advertiserilor sa cumpere reclame fara sa treaca prin intermedierea unor reprezentanti de vanzari. Oricine cu o carte de credit si cu dorinta de a-si promova produsele pe Twitter va putea sa acceseze aceasta platforma.
Twitter a inaintat usor catre piata reclamelor platite in 2010 cand au lansat serviciul "Promoted Tweets" si, desi multi blogg-eri s-au plans, site-ul a inregistrat cifre indeajuns de bune (aproximativ 45 de milioane de dolari in 2010) pentru a dezvolta mai mult aceasta latura.
Desi Twitter nu isi publica veniturile din reclame, firma de statistici eMarketer a prezis ca pana in 2013, compania va castiga aproximativ 400 de milioane de dolari.