Aceasta este o sesiune de testare a
biocombustibilului pe o perioada de sase luni, pe zboruri regulate.
Pe durata perioadei de proba, utilizarea biocombustibilului
va reduce emisiile de CO2 cu 1.500 de tone.
Proprietatile bio-kerosenului sunt similare kerosenului
obisnuit, facand astfel posibila folosirea acestui nou
combustibil pe toate tipurile de aeronave fara a necesita
modificarea motoarelor sau a componentelor tehnice ale
avionului.
Desi exista o eficienta usor
mai buna a combustibilului bio, consumul de combustibil nu difera
substantial intre cele doua tipuri de kerosen
In acest
sase luni vor fi consumate aproximativ 800 de tone de
combustibil bio. Avionul va functiona cu unul din motoare
pe kerosen obisnuit si cu celelalt utilizand un mix de kerosen
biosintetic si combustibil obisnuit in proportie de 50%
fiecare.
In ciuda faptului ca acest tip de biocombustibil costa
dublu fata de kerosenul obisnuit,
reprezentantii Lufthansa au anuntat ca nu vor
majora preturile calatoriilor.