Michael Schumacher a fost cel mai rapid pe noul Hockenheimring, urmat de Barrichello, care a devenit temporar „pilotul numarul 1” la Ferrari
Adrian Georgescu
Desi este deja campion mondial, Michael Schumacher nu a apasat mai usor acceleratia în antrenamentele Marelui Premiu al Germaniei, disputate ieri pe circuitul de la Hockenheim, recent modificat. Germanul, primit ca un rege de catre compatriotii sai, a fost cel mai iute pilot de pe pista. Al doilea a fost Barrichello, omul asupra caruia se concentreaza în prezent toate eforturile scuderiei. Lucru unic la Ferrari de cînd a venit Schumacher la echipa, brazilianul va avea acces prioritar la masina de rezerva, în cazul în care ambii piloti farîma monoposturile în probele dinaintea cursei. Barrichello se afla în acest moment pe locul 3 în clasament, la egalitate de puncte cu Ralf Schumacher, fiind devansat cu doua puncte de Montoya.
Pilotii McLaren au sarbatorit prelungirea contractelor cu formatia lor prin prestatii bune. Raikkonen si Coulthard au reusit timpi sub pilotii Ferrari, dar peste ceilalti driveri de pe grila. O placuta surpriza a oferit veteranul Irvine, care a reusit sa fie mai rapid decît Montoya.
Noul traseu laudat
Michael Schumacher s-a declarat impresionat de noul look al pistei ce gazduieste Marele Premiu al tarii sale, Hockenheimring, a carui lungime s-a redus de la 6,825 la 4,574 kilometri. „Modificarea a fost un lucru foarte bun, traseul a devenit mult mai atractiv pentru spectatori”, a afirmat cvintuplul campion mondial. Fratele sau, Ralf Schumacher, a laudat si el noua configuratie, care favorizeaza depasirile. Boss-ul de la Mercedes, Norbert Haug, a scos în evidenta alt avantaj: „Acum, un spectator vede o masina timp de 30 de secunde, turul durînd aproximativ 80. Întrucît numarul tururilor a crescut de la 44 la 67, progresul e clar”.
TIMPI REALIZATI LA ANTRENAMENTE
1. M. Schumacher (Ferrari) 1’16″086
2. Barrichello (Ferrari) 1’16″248
3. Raikkonen (McLaren) 1’16″344
4. Coulthard (McLaren) 1’16″440
5. R. Schumacher (Williams) 1’16″934
6. Irvine (Jaguar) 1’17″136
7. Montoya (Williams) 1’17″187
8. Massa (Sauber) 1’17″361
9. McNish (Toyota) 1’17″422
10. Frentzen (Arrows) 1’17″471