BMW prevede extinderea activitaților de producție și distribuție din Asia, avînd ca obiectiv pe termen lung realizarea, în aceasta regiune, a 25% din volumul vînzarilor sale mondiale, a declarat Lüder Paysen, directorul pentru Asia-Pacific al constructorului auto german, publicației Automobilwoche.
Compania din München a pus la punct o strategie pentru atingerea acestui obiectiv, care cuprinde crearea unei filiale de marketing în Malaezia, în acest an, și o importanta extindere a uzinei din Rayong (Thailanda).
„Vom transforma aceasta uzina într-un centru regional pentru toata Asia de Sud-Est”, a spus Paysen. Ulterior, Rayong va aproviziona și piețele din afara Asiei, a adaugat el.
În final, BMW mai intenționeaza sa-și dezvolte operațiunile din India, potrivit lui Paysen.
BMW a înființat recent o societate mixta cu compania Brilliance China din Hong Kong, cel mai important producator de microbuze din China.
Vînzarile realizate de BMW în Asia nu au reprezentat decît 6,7% din cifra de afaceri totala în primul semestru al anului, a precizat Lüder Paysen.
Sursa: www.mediafax.ro