Raliul Hunedoara 2002

Apropo.ro / 01.07.2002, 10:38
Raliul Hunedoara 2002
Vineri și sambata, în județ a avut loc cea de-a treia ediție a Raliului Hunedoara 2002, competiție contand pentru a patra etapa a Campionatului Național de Raliuri. Raliul s-a desfașurat în totalitate numai pe asfalt, fiind apreciat de piloți ca fiind unul

Vineri și sambata, în județ a avut loc cea de-a treia ediție a Raliului Hunedoara 2002, competiție contand pentru a patra etapa a Campionatului Național de Raliuri. Raliul s-a desfașurat în totalitate numai pe asfalt, fiind apreciat de piloți ca fiind unul tehnic și de viteza.

Lungimea totala a traseului a fost de 362,39 kilometri, cu 12 probe speciale, care au cuprins în total 121,4 kilometri.

Fața de edițiile din anii trecuți, în acest an traseul de desfașurare a întrecerii a fost modificat prin introducerea unei noi probe speciale, cea de la Cabana Caprioara, în lungime de 3,3 kilometri.

Celelalte probe speciale s-au desfașurat la Almașu Sec, Toplița, Hașdat și Cinciș. Raliul s-a desfașurat în doua etape. Prima etapa, în lungime de 102 kilometri, a avut loc vineri și a cuprins patru probe speciale, cu o lungime totala de 40,15 kilometri.

Cea de-a doua etapa a raliului, cu o lungime totala de 259 kilometri, a avut loc sambata și a cuprins opt probe speciale, în lungime totala de 81,25 kilometri.

Pe primul loc s-a clasat echipajul hunedorean Mihai Leu / Ciprian Solomon, care a concurat pe o mașina Hyundai Accent WRC.

Locul doi a revenit echipajului Titi Aur / Siviu Moraru, pe o mașina Seat Cordoba WRC, aflat la 8,5 secunde în urma echipajului de pe primul loc.

Pe a treia poziție a podiumului s-a clasat, la aproape un minut și cinci secunde în primilor clasați, echipajul Bogdan Marișca / Sebastian Itu, care au evoluat pe o mașina Mitsubishi EVO6.