Nu de putine ori ati realizat contacte de afaceri. Ati realizat frecvent ca cei cu care incercati sa va intalniti raspund invariabil cu „Nu am timp!”, dandu-va de inteles ca numai ei ar fi ocupati, nu si dumneavoastra. Ar trebui sa-i ajutati pe acesti oameni care nu au timp deloc. Cum?
1. Fa o lista a ceea ce ai de facut, stabileste prioritatile si apoi sterge sarcinile imediat dupa indeplinire.
2. Revizuieste lista din timp in timp. Chiar tot ce e pe ea e necesar ?
3. Intreaba-te: Ce e cel mai bine sa fac exact in acest moment ? Si fa acest lucru !
4. Fii gata sa sacrifici ideea de a fi perfect, pentru a duce treburile la bun sfarsit.
5. Invata sa spui „Nu” solicitarilor care nu te intereseaza si nu iti aduc beneficii.
6. Organizeaza-ti timpul asa incat sa ai minimum de intreruperi.
7. Fii realist asupra a ce poti realiza intr-un timp dat.
8. In ce parte a zilei/saptamanii esti in cea mai mare forma ? Planifica atunci munca cea mai solicitanta. Foloseste timpul opus ca definitie pentru odihna sau recreere.
9. Oricand e posibil, solicita pe altcineva sa indeplineasca anumite lucrari.
10. Nu pierde timpul cu decizii minore ![sursa: myjob.ro ]