Mos Craciun, patronul cliseelor

Apropo.ro / 07.12.2004, 14:55
Mos Craciun, patronul cliseelor
Sarbatorile de iarna pun la grea încercare imaginația creativilor din agențiile de publicitate. Fulgii de nea, el și ea, jingle bells, renii, fesul lui Moș Craciun, spiriduși, inimioare și tot tacâmul de sarbatori. Craciunul aduce dupa el sacul de clișee.

Sarbatorile de iarna pun la grea încercare imaginația creativilor din agențiile de publicitate. Fulgii de nea, el și ea, jingle bells, renii, fesul lui Moș Craciun, spiriduși, inimioare și tot tacâmul de sarbatori. Craciunul aduce dupa el sacul de clișee.

Creativitatea din campaniile de sarbatori se manifesta în doua planuri: sensibilizarea publicului prin marșarea pe ideile clasice sau, din contra, o rasturnare a clișeelor.

„În primul rând, cred ca, vorbind despre Craciun și publicitatea specifica, poți sa ieși din daca demitizezi, daca deturnezi într-un fel sau altul Craciunul sau simbolistica din jurul lui. Moș Craciunii sa fie de fapt karatiști. Sau colindatorii, în loc de vin și cozonac, sa se aleaga cu o cartela… Simplu, sucit și memorabil”, spune Mihai Cojocaru, director de creație la Scala Thompson.

Articolul complet îl gasiți în

Tags: