Pro TV a fost cel mai urmarit post de televiziune de ValentineÂ’s Day, conform datelor furnizate de TNS-AGB International, se arata într-un comunicat remis MEDIAFAX.
Pro TV a avut, în 14 februarie, o medie pe toata ziua de 4.2 puncte de audiența și 19.0% cota de piața.
La nivel urban, postul a înregistrat un scor dublu fața de principalul sau concurent, Antena 1, care a reușit pe același segment numai 2.2 / 11.1%. La nivelul publicului comercial (vîrsta cuprinsa între 18 și 49 de ani, mediul urban), Pro TV a avut un scor de 4.4 / 19.2%, în timp ce Antena1, 2.2 / 11.1%.
În prime-time (intervalul orar 19.00 – 23.00) raportul de forțe s-a pastrat: Pro TV – 12 / 26.8% la nivel urban, Antena 1 – 6.8 / 15.0%. Pe segmentul comercial, Pro TV a înregistrat în medie 13.3 puncte de audiența și 33.6% cota de piața, iar Antena 1 5.8 / 14.8%.
Teo a fost lider de piața pe intervalul orar 17.00 – 19.00, cu o medie de 11.5 / 30.7% (urban) și 9.8 / 30.6% (comercial). Pe acest interval orar, Antena 1 a înregistrat 3.5 / 9.5%, respectiv 2.9 / 8.9 %.
Filmul „Ce-și doresc femeile”, difuzat de Pro TV în premiera de televiziune, a fost campion de audiența, cu 12 puncte de rating și 26.1% cota de piața la nivel urban și 14 / 34% la nivel comercial. Prin comparație, Antena 1 a înregistrat scorurile 6.4 / 14.0% respectiv 6.1 / 14.7%.
Mediafax