1 decembrie a venit cu multe surprize placute și neplacute. Ne referim la televiziuni. Unii au rupt audiențele, alții ne-au rupt de tot cu plictiseala.
Sa începem cu programele interesante, nu ca ar fi „de-ai noștri” dar PRO-teviștii au avut emisiuni pentru toate varstele, dimineața Harry Potter pentru copii, spre dupa-amiaza – mici momente de „remember” PRO TV iar dupa-masa Teo. Controversa zilei a fost clar imnul „manelizat”. Dar poate așa cei interesați încep sa țina minte mai mult de doua versuri. N-a fost pentru toate gusturile dar… a fost divertisment, frate! Am remarcat „PRO-stiile” Vacanței Mari – autoironia e buna în orice condiție!
Pe Antena 1 am încercat sa surprindem ceva amuzant, dimineața la Canalul de Știri sufla rau vantul, emisiune saracacioasa (exceptand decolteurile Evei și a Roxanei, bineînțeles), mai tarziu, Mihaela Radulescu a încercat sa ne faca sa ne simțim romani, la emisiunea „Romania ești tu”! Angela Similea și Ovidiu Komorniyc au cantat „la sentiment” piesa „Suflet pierdut”… Așa da, ne trebuia un șoc care sa ne trezeasca, suflete pierdute-n fața televizoarelor!
Am trecut în goana pe la B1 și la Național. Ambele posturi au hotarat sa ne serveasca reluari ale emisiunilor „Nașul” și „Miezul problemei”. La B1 în rest emisiunile și-au urmat cursul firesc, singura excepție fiind invitații speciali Ion Iliescu și George Pruteanu de la „6 vine presa”. La Național TV în schimb am putu afla exact pe data de 1 decembrie „Ce a mai pațit Ogica”, treaba care ne interesa pe toți…
La TVR 1 am avut ocazia sa urmarim discuții pe tema inundațiilor din vara cateva ore. E adevarat, oamenii aveau mare nevoie de ajutorul semenilor și da, într-adevar, banii stranși au fost de mare ajutor însa invitații erau mai plictisiți decat plictiseala însași. Facerea de bine nu face audiența, mai ales cand te lauzi cu ea…
Audiențele
De Ziua Naționala, pe durata întregii zile, Pro TV a avut o medie de audiența de 298.000 de telespectatori (din mediul urban, cu varste între 18 și 49 de ani), respectiv de 584.000 de telespectatori (pe tot segmentul de public urban); cota de piața a Pro TV a fost de 27,1%, mai mult decat dublu fața de cea a Antenei 1, de numai 13,2%. Urmatorul clasat a fost Antena 1, cu 145.000 de telespectatori (urban, 18 – 49 de ani) și 431.000 de telespectatori (all urban)